..



Känner mig helt konstig i kroppen .. och det känns som att jag ska brista i gråt vilken sekund som hellst.. inte för att det är något ovanligt att jag känner så , men ah .. just nu känns et lite jobbigt .. då jag har saker att göra .. och sådant som jag behöver ta itu med .. men jag orkar inte .. pallar helt enkelt inte .. överväger på om jag ska ta och köpa mig biljetter till de nästkommande matcherna .. så att jag vet att jag kommer behöva gå på dom .. 21 tvingar ju Cicci mig till men just nu känns det inte som att jag kommer palla alls .. så ja det är väl lika bra att kirra sig en biljett nu snarast antar jag ..

Ska försöka palla mig till duschen nu .. men det är ju så jobbigt .. jag orkar inte .. ursha ..

Jag Saknar min kompis lite med .. Vill Sitta där på golvet och bygga pärlplattor och prata om ingenting .. utan några krav annat än att ha kul .. det är så skönt så slappt .. då trivs jag .. när ingen kommer med krav eller tvång ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0