..



Känner att jag ledsnat totalt nu .. nu har jag fått vänta i en halvtimme .. det räcker .. är han inte här snart lägger jag ned och umgås med någon annan .. :o

LIgger på sängen och väntar .. jag har varit flitig .. för jag har klätt hela mig .. behöver bara bytatröja, fick tandkräm på denna sedan så är jag lixx klar .. jag har till och med börjat med att reda ut mina rasta tovor ..bäddat sängen .. burit ned tvätt .. polckat undan efter mig igår ..

Och jag känner verkligen dessutom.. att om jag inte blir hämtad snart .. kommer Oskar och Cicci att vinna och jag kommer sätta på mig dessa hemska Chinos .. jag vill inte därför borde någon lägga gasen i botten och komma NU NU NU !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0