,



Nyss Duschat .. och klätt mig .. eller tjaa halvt klätt mig i varje fall .. vet inte om jag ska köra på mjukisar eller om jag ska satsa på leggings ^^ vet inte vad som är säkrast lixx .. menar det snöar ute .. men jag planerar ju inte på att vara ute spec mkt ... och Leggings är snyggare än mjukisar haha ... men aah .. tusan svårt val..


Har i varje fall lite planer på att umgås med HerrW idag .. inhandla massa saker och slänga ihop min Tacos paj åt honom .. för stackaren kan ju inte laga mat själv ;) kanske inte smartaste att bestämma sig för att bo själv om man inte är en knäkt i köket ens ^^

Efter matlagningen återstår det att se vad som händer och fötter .. kanske ser på någon film, spelar tv spel eller liknande .. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0