,



Klev nyss ut ur duschen .. efter att ha kommit hem för ett tag sedan .. mina snabba ärenden på stan som skulle gå så fort resluterade till att jag kom hem typ nyss .. hur kommer det sig ? ..

det gick bra  hos farbror blå .. vart väl där ca 5 min kanske .. sedan på stan för att möta Oskar och Martin det tog en jäklans tid det .. för först fick jag vänta på Oskar .. sedan satt vi och väntade i en evighet på Martin .. som sedan struntar i att komma .. aja hade han väl kunnat säga på bums ? .. sedan så skulle jag möta Gustav .. blev lite knas .. vägverket ligger ju på två ställen så ^^ hiih .. med honom blev det Donken i mängder .. tror aldirg jag ätit så mkt på en och samma gång .. :o aja .. vi åt hemma hos hans systeryster och var lite hundvakt åt Missen .. så jääääkla soet .. men nu är det ju så att jag får röda "utslag" överallt där hunden kommer i kontakt med huden .. dont know varför .. men aah kan nog bero på att jag är massivt allergisk mot allt som har med pälsdjur att göra .. :/
Efter Donken , hund mys och xbox VS mobilspel .. så begav vi oss till bilen .. skulle åka till Firman för att hämta grejuuuuur .. jag satt kvar i bilen .. det skulle ju gå "fort" men ah .. det var ju lättare sagt än gjort de .. efter en sisådär 10 timmar i Hanna tid .. återkom Gustav till bilen och vi kunde påbörja färden hem mot mitt käraste hem .. dock kom vi inte så långt .. då det varit någon knas tok som kört av vägen på upplandsleden .. så vi fick snällt sitta i bilkö och vänta i evigheternas evigheter .. ursha .. bara massa vänta idag ..

Sedan nu .. så ska jag fixa mig .. men till vad jag ska fixa mig vet jag inte riktigt .. för jag har ingen aning om vad som händer och fötter .. det vet man ju aldrig .. blir det kanke festa ? blir det bygga pärlplattor ? kanske kolla film ? äta Pizza `? eller varför inte allt ? .. kan slänga in lite tv spel där med .. så blire bra så va .. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0