Dagen .. Helgen



Dagen .. var lång trevlig .. jobbig..


Var på mötet .. och till um .. spelade biljard.. och fikade .. det är väl typ vad jag gjort idag haha


Och i HELGEN ..

torsdagen .. Blev utgång för mig och cicci .. vi befann oss på Slick och hade det riktigt skojj !!

Fredagen .. Ekman fyllde 21 så vi firade honom först här i lokalen .. med alkohol i mängder och tacos.. mkt trevligt och bra var det där .. och Fanny är ju brynäsare nu så :D öl spel och grejs .. synd att jag inte har en bild på Ekman täckt i brynäs serpentiner dock :/ det är en syn för världen.. :o sedan skulle vi till stan .. för krog bus ..men så blev det inte .. för det var bara cicci och jag som kom till bussen hehe .. så vi tog och åkte till Martin för lite mera förgalejs .. hehee.. där var det massa trevligt med ska ni veta ;) sedan så vandrade vi till old saints .. och drack shots .. och grejer ..

Lördagen .. då blev det .. stan först .. och sedan så .. blev de pärlmys hos Gustav med Pizza, chips , dipp, popcorn , burk cola ! filmer och pärlplattor :D hiih

Söndagen .. Solade på förmiddagen .. och så hade jag en vandring med Cicci till brynäs .. och så kollade jag på film och åt frukt och glass hos HerrW .. : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0