bubblan..


Vaken nu ja Wiiiihooo till mig typ .. eller ? haha

aja ska i varje fall upp nu .. eller har varit uppe typ en timme snart .. håller på fixar mitt rum lite som Cicci och jag självklart "trashat" under helgen haha .. och som jag förvärrat inatt när jag sovit . :/ ikke bra .. måste fixa här .. fixa mig .. åka in till stan gå till UM och sedan på ett litet mötesgrejs på Bibilioteket om projekt längre fram ..

Sitter här på sängen som vanligt med datorn i  knät .. jag åar och ojar mig inför dagen . med extrema smärtor i magen .. och så känner jag mig förbaskat stressad .. varför vet jag inte rikigt .. men men .. aah .. kan vara för allt som jag har att ordna under dagen .. det är egenterligen inte allt för mkt ... men endå .. för en som är van att kunna ligga i sängen utan att behöva kliva upp före 15 åtminstonde så är detta lite jobbigt ..

HerrW fick uppdraget att ringa och väcka mig med .. och han har väl ringt en sisådär 15 gånger .. det var i varje fall vad jag hade på antalet missade samtal från honom för idag haha stackars pojk .!

Nej om jag kanske ska ta och fixa detta stök här då ..
undra även om jag hinner springa förbi banken idag .. skulle kanske vara bra att hinna med det tror jag ..

Senare hade jag även tänkt hinna med att skriva lite om vad som hänt under helgen  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0