Blääää



Ursha ..rycka upp och rycka upp .. jag har aldrig varit ett sådant fan utav att vara ensam .. ! och så kommer det nog fortsätta vara .. menar det är min största rädsla .. illailla..

Folk kanske tror att det är så att jag känner mig ensam för att jag inte har någon pojkvän eller så för tillfället .. men så är ikke fallet .. utan jag är ensam .. för att det inte är någon som är hemma hos mig för tillfället .. ensam hemma liksom .. HAHA


Ska nog ta och byta byxor och börja torka mina krokodiltårar .. för snart kommer W och hämtar mig .. ska åka och köpa hårfärg och ingredienser hehe .. Edvall är tydligen ett Fan utav min paj .. så han skulle laga den nu hihi .. men vet inte vad som ska vara i den ! sedan har jag planerat att blinka lite med mina sötaste blanka hundögon och övertala W att färga mitt hår .. åtminstonde löshåret .. så kan jag göra resten .. och spela Mario har jag planerat på idag med !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske inte just det, kanske rycka upp dig lite överhuvudtaget? och göra något av ditt liv och inte bara hänga omkring och titta på tv och spela tvspel?..

2009-02-10 @ 19:50:44
Postat av: Emma

ensam hemma det gillar jag inte ursh busha :P

2009-02-11 @ 22:27:41
URL: http://emmamagdalenasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0