Besviken..



Jag är så jävla besviken att jag inte vet vad jag ska ta mig till riktigt .. jag pallar inte trycket .. det är inte så jävla kul att verkligen veta att man kommer i sista hand ..vad fan har jag gett mig in på .. umgås jag med herrW slutar det alltid med att jag

  1. Mår dåligt
  2. mår sämre
  3. mår sämst
  4. hetsäter
  5. spyr
  6. känner mig hemsk
  7. blir besviken
  8. grinar i floder
Det är inte så jäkla kul .. för det verkar vara något som är ett MÅSTE att det ska bli sådär för mig .. om jag umgås med denna människa ..vad har jag gjort för att förtjäna detta? och varför kan jag inte bara hålla mig undan honom ? är det kanske för att när det är bra .. så är jag glad.. då är jag werry happy lixx .. men det är ju inte alltid bra... ska det vara att jag mår såhär när det inte är topp då ? .. och varför ska jag alltid komma i sista hand ?


Kommentarer
Postat av: Julia

det är jobbigt att hamna i sånadär situationer :( tänk bara på vad som är bäst för dig, mår du oftast dåligt i hans närhet, eller är du oftast glad liksom? tänk på att du aldrig ska behöva hamna i andrahand !

2009-02-06 @ 21:47:21
URL: http://madebyjulia.blogg.se/
Postat av: :(

:(

2009-02-07 @ 03:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0