Back on track



Tjaa det är i varje fall vad jag hade tänkt nu åtminstonde .. nu när jag kommer ha mig tid som vanligt att sitta framför dum datorn och uppdatera som folk !

Jag har ju flängt runt i storstaden hela december månad så att säga om vi bortser från de stackars helger som jag och patrik har befunnit oss här "hemma" åtminstonde på nätterna .. för på dagarna har ju vi slitit som tusan ute i furuvuk på julmarknaden där .. och på veckodagarna har jag jobbat på i godisboden inne i gamla stan !

Jag har i varje fall som jag nämde ovan för avsikt att börja knappra ned ord i denna såkallade it dagbok igen som vanligt !

Under denna månad som flytit på så har jag hunnit kolla på bio ! både på new moon , 2012 , En julsaga , Avatar och  the box så denna månad har vi fyllt med jobb och biobesök ! vilket jag tycker är toppen toppen verkligen !

Nu så ska jag ta och göra mig i ordning .. ja och patrik ska nemerligen iväg för att träffa linda för att supa oss dyngraka och ha skoj ! precis som man ska göra och precis som vanligt på juldagen såklart !
imorgon så ska jag och patrik bege oss ut till ikea med destination Ikea för att kolla in lite saker som vi verkligen kan behöva till lägenheten som vi ska bo i snart så snart !

Ska slita mig härifrån nu !

vi höres !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0