Värme..



Pust och stön och stånk vad varmt det ska vara då ..

håller på att fixa mig i all hast här .. ska till stan och inhandla alkohol med mamma sedan blir det sommaryran med Sabiina och Dennan ikväll :D toppen toppen :D hiih ..

har precis käkat frukost med .. bacon och ägg .. duktigt av mig de inte varje dag man ställer sig vid spisen för att fixa sig lite sketen frukost .. menar ALLA vet ju att efterätten är det viktigaste målet och inte frukosten alls så .. haha

ska ta tjugo i bussen in med mamma .. men kände liksom att jag behövde kika in här och uppdatera läget .. det blir sketna inägg utan bilder för att en viss Micke har min kamera hemma hos sig .. och eftersom att han är då hilma dålig på att vara anträffbar är det svårt att återse kameran .. haha .. hoppas bara att jag hinner få den innan han drar iväg till bulgarien .. för då dör jag  väl haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0