tjolahopp


Tjosan ..
jag har ledsnat på att sova .. eller om sanningen ska fram så ledsnade jag på det runt nio någon gång här .. och jag somnade efter sex .. så om vi räknar lite huvudräkning ungehär hur många timmar har Hanna panna sovit inatt då ? en ca 3 timmar eller sådant visst ? Rätt skönt endå detta känner mig utvilad som bara den hihi .. Ledsnade även på att vara vaken ensam så jag ringde och väckte carnie .. haha .. Han fick sova till tio typ  i varje falla ... så han ska ju vara glader ..


Idag kommer Gugge hem haha .. hade tänkt leka med honom därför ja .. men de är ju ikväll vilket betyder att jag har hela dagen till att fördriva med något ... jag hörde att mamma ska sitta och sy gardiner eller något .. undra om jag kan får henne att sy in mina gula jeans med åt mig .. om jag kanske är snällis och hjälper henne eller sådant .. Men de borde nog gå att ordnas kan man ju hoppas :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0