sunny side up



Förstår inte hur du orkar tjafsa ärligt .. vad är poängen i det hela ? får du ut något av det ? sprid dina rykten dom bryr jag mig inte ett dugg om.. vad du nu får ut av dom har jag ingen aning om ,, men jag får mig i varje fall ett gott skratt .. vå båda skrattar åt er hysteriskt .. hur orkar du .. är det fel att inte gilla barn eller ? är hur mycket folk som hellst som inte tycker om dom .. gå och hacka på dom istället :)

Idag så ska jag hjälpa mammi att tvätta hysteriskt mycket . sedan när jag är klar med det ska jag väl hoppas på att få träffa Carnie innan han åker tillbaka till hufudstadens gator och torg hehe!

Just nu ligger jag på sängen och har precis kollat klart på ett avsnitt utav true blood .. sjukt bra var det .. !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0