OMG

eller något i den stilen haha .. känns fel .. det är precis en dag sedan jag uppdaterade .. nu när jag börjar skriva alltså .. vet inte hur lång tid de tar för mig att skriva detta. . inget vi behöver lägga ned så mkt energi på att tänka på heller antar jag ..

Jag ligger här nedbäddad i sängen och funderar lite just nu ja .. ligger och tänker på Jantelagen och om hur den fungerar och grejs .. om varför den finns .. jag kommer inte på något .. inte just nu .. det stör mig enormt .. ligger och läser om den . och jag blir bara mera och mera irreterad haha, alltså vi trycker ju själva ned oss med denna oskrivna "lag" varför liksom ? menar jag själv vet att jag är bäst .. det är ju bara så jag är helt enkelt född sådan .. men säger jag att jag tycker att jag själv är bäst ..så är det ju helt fel, varför är det så ? varför existerar denna "lag" varför låter folk den finnas kvar ?

  • Du skall inte tro att du är något.
  • Du skall inte tro att du är lika god som vi.
  • Du skall inte tro att du är klokare än vi.
  • Du skall inte inbilla dig att du är bättre än vi.
  • Du skall inte tro att du vet mer än vi.
  • Du skall inte tro att du är förmer än vi.
  • Du skall inte tro att du duger till något.
  • Du skall inte skratta åt oss.
  • Du skall inte tro att någon bryr sig om dig.
  • Du skall inte tro att du kan lära oss något.


måste även påpeka att det är tomt här brevid mig .. Carnie har åkt hem .. okej det är väl en väldans massa timmar sedan nu men jag har inte orkat skriva något här.. menar jag är inte dirket någon betalt toppbloggare .. jag har inte bara för mörkt hår för det .. jag har dessutom lite för lite läsare för att kunna vara någon sådan .. så därför anser jag att jag skriver här när jag har något vettigt eller ovettigt att skriva eller hur :) jag behöver inte spotta ut en 6 - 10 inlägg fulla med skit om dagen .. så är det bara :p skönt som tusan .. jag är helt nöjd med mina FÅ läsare .. tycker det är toppen så ja :D menar då vet jag ju ungefär vilka som läser. . och de är ju skitbra .. eftersom att jag bloggar för mig och dom runt omkring mig ..

men ja som sagt åter till saken .. Carnie har åkt .. och Linda har kommit hem :D  vilket är toppen .. förutom att jag nu måste återgå till att sakna Carnie .. vilket jag egenterligen har gjort hela helgen ..så fort jag inte varit i samma rum eller något i den stilen så har jag saknat honom .. helt sjukt hur man kan känna såhär :s något måste vara fel på mig .. jag som brukar vara så bra och ha sådan koll på mig själv .. jag brukar inte sakna folk .. inte såhär lätt och fort .. okej jag saknar Linda .. men hon har jag faktiskt inte träffat sedan i JULAS .. och före det var det AUGUSTI 08 så henne får jag sakna .. och visst jag saknar Gugge när han är borta med .. men det är också en helt annan sak .. för han brukar jag vara van att terra konstant .. och jag är lika van med att han terrar mig .. men nudå .. Carnie .. jag vill inte sakna honom .. det blir ju bara jobbigt .. speciellt eftersom att jag vet att det är MINST 2 veckor innan jag får chans att träffa honom igen .. om jag inte skulle få något fnatt och typ sätta mig på tåget huvudstaden för att ge honom en puss och få en kram och sedan åka hem typ .. vilket mycket möjligt skulle kunna inträffa men ah .. jag tror inte att mina spontana infall skulle uppskattas så utav denna människa ..

Fan vad jag skriver på .. fingrarna skriver av sig själv .. allt bara flyter på .. det är nu jag skulle sätta mig ned och skriva ett nationellt prov eller en novell typ .. men jag orkar inte öppna ett dokument att skriva i .. haha .. ligger här och saknar och lyssnar på Jonny när han sjunger någon egen cover på någon låt som heter "Valentines Day " låten är bra .. borde kanske ta reda på vem som gör den .. och hur den låter påriktigt .. nu stängdes min fläkt av med .. vilket betyder att det var 120 minuter sedan jag var uppe för att borsta tänderna .. är det kanske dags att borsta dom igen tror ni ? haha .. har dom hunnit blivit smutsiga nog ? måste i vilket fall som helst kliva upp för att vidra igång fläkten .. och sådant .. rätta till mitt täcke måste jag med göra .. fryser något så enormt med .. kanske borde stoppa i det andra täcket med .. som jag inte har nu .. eftersom att Carnie smutsade ned det så förfärligt mycket ...

I helgen så har jag och Carie lekt i lekparkar .. gått enormt mycket .. inte för att det är så ovanligt när han är här .. bakat kladdiskaka ... hiih .. ätit enorma mängder mat har vi gjort med .. haft de mysigt som tusan .. sovit ut har jag gjort dessutom .. så nu klarar jag väl mig till om minst en två veckor då antar jag .. haha lyckats stöka till i mitt rum med .. förstår inte hur vi lyckats .. det som var så städat innan han kom, måste vara han som stökar ned medans jag kollar bort eller något i den stilen .. Förstår inte hur min lilla 120 säng kan kännas så tom efter en helg utav extra fyllnad.. nu är det bara jag och Herr Greta igen .. och alla som har träffat denna osäkra tidger vet att den inte är det bästa sällskapet alltid .. den är ju som sagt lite tjurskallig .. men det är något jag lärt mig att leva med efter alla dessa år .. det är bara lite tråkigt såhär precis när man blivit av med den extra fyllanden precis .. förstår inte hur min säng kan kännas så STOR framförallt .. det är typ värt att lägga både sacosäck och resterande av gosedjuren här i sängen med enbart för att få den lite mera utfylld .. även om vad jag än lägger i denna säng inte kan fylla Carnies plats så ger de väl kanske lite värme eller något i den stilen ..

Nu känner jag att det är dags att SLUTA skriva här. . det är endå ingen som orkar läsa igenom detta tråkiga inlägg .. ska nog lägga mig tillrätta och spela lite mera bomberman och typ smsa Carnie som är hemma i huvudstaden och festar såhär en söndag innan han ska upp och jobba HAHa

Saknar dig redan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0