Najti najti



Dags för mig att verkligen dejta kudden nu känner jag .. menar lillebror ska snart upp till skolan typ .. så jag känner på mig att de kommer bli en hel del avbrott i min såkallade skönhetssömn .. som hade blivit så mycket bättre om det legat något brevid mig här  i sängen .. nu är den alldeles tom ju .. inte alls populärt från mitt håll om jag får säga det själver .. men jag antar att livet inte alls är rättvist hela tiden .. jag fick ju lite sovsällskap i helgen i varje fall ska väl vara tacksam över det antar jag.. fast å andra sidan så är det ju inte allt för långt kvar tills nästa helg då min säng fylls upp av värme återigen .. Längtar..


GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0