Lycka...



Jag känner mig så sjukt glad .. lycklig på något sätt .. kan det kanske vara för att snart så befinner sig allt och alla som jag saknar här på en och samma plats igen ..

jag tycker inte om att sakna folk .. och just nu är det för många som saknas .. en kommer hem snart om ett antal timmar .. en annan kommer imorgon och en tredje kommer om 11 dagar :D wiiihoo

Pigg och kry är jag med .. enda som saknas nu är sjukt kär och frisk haha .. men jag antar att man inte kan få allt på en och samma gång ..

Min nya medisin tycker jag gör lite verkan på min klining dessutom så jag här happy över det med hihi ..

Undra vad som händer och fötter idag dock ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt:)<3

2009-08-20 @ 15:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0