Lista

Jag har insett att min senaste kyss: Ett avsked
Jag pratar: konstant Oavbrytet
Jag avskyr när folk: Tror sig veta och vara bäst
Min bästa vän är: Sabiina Fäägiit
Kärlek är: Något jag är rädd för
När jag borstar tänderna: använder jag alltid för mycket tandkräm
När jag lagar mat: Älskas den av alla som smakar
Jag tänder på: Kyssar i nacken

Jag är rädd för:
Att förlora någon nära
Den värsta känslan är: När jag inte får som jag vill
Den bästa känslan är: Lycka
Jag är bäst på att: Vara mig själv
Jag är sämst på att: SOVA
Om jag va ett djur skulle jag vara: En guldfisk
Min mobiltelefon är: En ny röd walkman
När jag vaknar på morgonen: Borstar jag tänderna
Just nu tänker jag på att: jag måste sova .. och inte klia!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0