Huuua ..



Har bara legat här och fipplat med mobiltelefonen .. och kollat på serier hela dagen . .dampat en hel del över mitt kära firefox dessutom .. funkar inte .. inte det minsta .. känns som att jag sitter på ett modem från 95 eller sådant .. någonstans långt där innan 2000talet i varje fall .. så kollar man i explorer och allt flyter på utan minsta problem .. så min fråga .. är det någon annan som har problem med räven eller är det bara jag ? menar mitt ljud funkar inte .. mina sidor laggar sönder .. men det är inget fel på anslutningen .. för när jag tankar hem saker går det lika fort som det brukar göra .. en serie på ca 5 min exakt som vanligt ..




hopes and dreams are far away..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0