Hungrig typ ..



Ligger hemma på sängen nu .. hungrig som en tok .. mycket ovanligt måste jag säga. . men det kan nog bero ganska starkt på att jag vet vad som väntas nere i köket om ett tag .. eller tjaa så fort S kommer hit rättare sagt .. Kasslerpaaaaaaj :D Mums kan jag då lätt säga .. hoppas de går lika bra att äta den som de gjorde tidigare idag med Pizza och Gugge !

Har varit och lekt med Gugge idag .. eller tjaa ätit pizza kollat på entourage och byggt med pärlor .. letat mobiletelefon och sådant rätt så trääävligt som vanligt dock .. !

kliar sönder gör jag med kan jag ju lova  ! kliar som bara faaan inte alls kuligt, och smörjer jag in mig så känns det som att det fräter på kroppen och de känns helt enkelt som att jag ska gå sönder och samman .. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

skabb?

2009-08-16 @ 18:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0