hör och häpna



Jag är hungrig. . otroligt hungrig .. svälter ihjäl här typ ja känns det som eller något i den stilen i varje fall..

Idag har jag och mamma handlat mat och donat .. jag har även städat mitt rum haha .. eller tjaa städat det är ju rätt fint här .. men jag dammade och dammsög och torkade golvet .. städade under sängen gjorde jag hihi ..allt för duktig har jag varit idag .. därför tycker jag att jag förtjänar att äta typ Pizza eller något i den stilen .. får se vad mamma går att övertalas till hihi ..

Ligger oh diskuterar med Sabiina på msn nu lite granna om respekt och skit .. hah .. har kommit fram till att det är viktigt att hon har respekt .. annars kastar jag hennes kolor .. som jag redan räddat en gång idag undan från mamma haha.. hon tänkte slänga dom ..

Jag vill ha dig här och känna dig nära ..

Kommentarer
Postat av: sabiina

Min kolor, rör du, dör du! :O :D <3

2009-08-26 @ 22:43:21
URL: http://fakkfeejz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0