hihih..



Lördag nu va ? .. hm .. vilket betyder att det är ca hm .. få se vänta jag måste räkna här .. Så .. om 27 timmar så åker carnie .. som MAX .. det är de han kan stanna här i gävle :o inte ett dugg mycket alls ju :(

Igår så blev det massa äta bara tror jag typ .. först subway både macka och kaka .. sedan mos och korv och sallad hemma .. omg jag behöver inte äta mera än vad jag gör på helgen typ .. Regnade som fan på kvällen därför passade jag på att valla åsnan lite .. i hopp om att jag skulle bli trött .. men ikke . var för mkt grodor ute för att jag skulle ha tid att bli tröttis ju ..

Mitt hjärta har dött nu btw och snart så dör nog hello kitty med .. då blir jag alldeles ensam om nätterna som jag tydligt har slutat att ta tillvara på .. sover alldeles för lite märker jag .. sist jag kollade på klockan inatt ... eller ska jag säga imorse så var hon halv sex nästan och då höll jag fortfarande stackars åsnan vaken .. han somnade nog rätt styggt han ..



Idag ska jag försöka göra något åt denna dag inte bara ligga på sängen och ta hand om varsin farm på Facebook .. det går inte .. är inte alls speciellt kul ju , jag vill gunga eller något i den stilen typ .. får se vad jag lyckas övertala denna tok att göra


Önskar att helgen inte tar slut ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0