godmorgon

'

Eller något i den stilen .. jag kan ju härmed erkänna att jag i stort sett sov bort hela gårdagen ..jag låg i sängen och halvsov smsade pratade lite i tele och sådant hela dagen efter att jag vaknade vid halv 4 på eftermiddagen .. Inte allt för bra .. men det var samma sak förra måndagen och tisdagen .. känner mig riktigt nere och sjuk .. har feber och grejs .. är det någon slagt måndasssjuka eller så som härjar månetro..  börjar på måndagen och håller i sig ett dygn .. någon som tror att de kanske kan vara så ? haha


Ojsan nu ringer mammas läkare här med .. vilket betyder att lugnet snart är över för min del .. då blir det att handla mat och tok med mamma .. sedan hem och storstäda eftersom att jag lovat mig själv att städa ordentligt här idag eller imorgon .. måste ju bli idag eftersom att de ska vara klart före fredag hihi


I miss ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0