Geléhallon



Har varit och är riktigt off och depp idag.. inte så kul att inte få veta vad det är för fel .. och varför det kliar som det gör ..
pratade med doktorn i ca 45 minuter idag .. det hela slutade med att han skrev ut nå tabletter åt mig som "ska" hjälpa .. återstår väl att se om de blir något förbättring av det hela .. jag hoppas att de blir bättre ..
som plåster på såren så gick pappa runt med mig inne i valbo ett tag tänkte att jag skulle tröst shoppa lite .. men nej jag hittade inget , inte ett dugg :( inte ens en rosa mus hittade jag .. jag vill ha en som går på batterier .. inte som man stoppar in med sladd .. hittade en rosa mus .. men den var för  rund eller hur man ska säga .. jag vill ha en låg och avlång .. inte en rund och hög .. så de gick inte allt för bra ..
Pappa fick i varje fall tag på det han skulle ha .. bromsbelägg eller vad det var till hans bil .. och ett nytt batteri till hemtelefonen .. men jag hittade inget .. ett nytt vaselin och mera medisiner de var vad jag fick med mig ifrån valbo ..

så han och jag styrde vidare till willys för han skulle handla mat .. där inne hittade jag något i varje fall .. chips och godis ..
men som vanligt så klantig som jag är .. så glömde jag godiset i pappas bil .. och jag har inte varit ett dugg sugen på chipsen .. så pappa kom hit typ nyss och gav mig mitt godis .. Thanks dad  så nu sitter jag här med min godispåse som är "full" med gelehallon haha .. jaa jag vet jag är som en gamling men det är nog bland de godaste godis som finns endå .. de måste jag ju säga .. eller okej de finns några majsbollar i påsen med och kinapuffar .. och påsen är inte alls full heller haha .. inte har den varit det ens .. den är full på botten i varje fall och det är väl det som räknas .. jag är lite gladare nu när jag har mina geléhallon här ..




Känns som att allt är fel på något sett nu .. kanske borde gå och ta en sådan stoooor klubba och äta med som jag fick av Carnie på sommaryran haha .. är nog bäst det .. proppa i mig massa socker för jag känner endå att det inte är någon idé att sova alls .. sov inget alls inatt och igår så sov jag någon timma bara .. jag som alltid ser så sjukt sliten ut och har mörka påsar under ögonen börjar nu odla ringar runt ögonen med .. känns som att jag kommer behöva hitta mina tabletter .. och sova någon dag eller fyra ..

Jag känner på mig att detta är ett helt värdelöst inlägg som inte allt för många orkar plöja sig igenom men det gör inget för det är endå ingen som förstår budskapet i min evighetstext om sockerproudukter .. är det någon som förstått mig så kan den ju hojta till bland kommentarenra .. för jag är grymt säker på att ingen förstår mig ..

sitter och kollar på min mobil som blinkar .. Gugge skriver åtaliga sms om att jag borde rycka upp mig .. det känns bra jag vet att han försår .. men han är för långt borta för att kunna göra något åt detta katastrofala problem som jag utstår här just nu .. hade känts rätt bra att ha något att vända sig till nu .. typ att Sabiina inte flyttat in till geflestad .. utan bott kvar här ute i bomhus med mig .. de hade varit rätt så soft just nu måste jag erkänna .. så att jag hade haft någonstans att fly .. för mitt rum känns inte som den fristad det en gång gjort .. jag vet inte vad det är som är fel med detta .. men något är det. Det är inte längre jag  .. detta rum och jag hör inte längre ihop jag är inte samma tjej som jag var för snart två år sedan då jag inredde .. jag måste göra något nytt .. funderar på att måla antingen rosa eller rött här inne .. och köpa någon hylla eller sådant .. men jag vet bara inte vad .. en sak är då säker .. jag vill inte flytta hemifrån .. det är jag inte redo för att göra igen .. jag har testat på det livet och just nu känner jag att det inte är något för mig .. jag vill vänta lite till .. menar varför ska man flytta när man kan bo hemma med dom man oftast tycker om ? !

jag tror att jag sagt något sånär vad jag vela med detta inlägg nu i varje fall

Kommentarer
Postat av: köttis

<33

2009-08-19 @ 06:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0