Dajnöör



Hade ju mig en liten söndagsdaaajnööör med Sabiina ikväller .. haha göttans var de som vanligt dock .. menar vem gillar inte min mammas mat. . ? alla som har ätit den och inte gillat den kan ju räcka upp en hand om jag säger så .. :D
Efter att vi ätit var båååda proppmätta och höll på att dö .. lade oss på sängen sabiina spelade monopol typ och jag fastnade med någon på msn .. hehe ;P

nu kliar de inte bara på mig .. jag är tjock och svullen i halsen med .. ursha säger jag bara .. jag  har inte lust att vara sjukis .. jag gillar det inte ..

funderar på att ta och duscha snart .. men jag kan inte slita mig ifrån datorn . .de går liksom inte .. fy skäms på mig .. men så är det bara .. inget jag kan rå för .. hihi ..

dessutom orkar jag inte duscha .. för jag vet vilket jobb de blir för mig då .. måste bädda i och ur sängen .. och smörja hela mig och sådant .. jobbigt värre säger jag bara ..

Kommentarer
Postat av: Pety

Tackar :D har du blogg å.. kul :)

2009-08-16 @ 23:46:21
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0