Carnie



spenderat dagen med Carnie hehe .. har varit en ovanligt trevlig dag faktiskt måste jag nog säga .. vi har inte gjort så mycket utan mest lega på sängen och pratat om saker och ting .. kollat lite på entourage .. dock såg nog ingen av oss spec mkt >< haha men de gör inte så mycket !  ätit Pizza och grejsat hehe ..

Spillde ut kaffe på hela mitt golv imorse gjorde jag med .. luktade gevalia på hela övervåningen ursha !! .. haha men de löste sig rätt så snabbt med lite vatten och ajax hööh

Känner att jag måste yttra mig ganska så rejält om en liten dispyt mellan lite folk i allmänt här .. typ Sabiina och Theresia .. för det första så var det T som började med att skriva till S och för det andra .. vadå småbarn?! här liggs det inte runt med barn överhuvudtaget .. det kan jag ju säga med rätt så bra fakta om man säger som sådant med tanke på att jag känner henne bättre än alla er där ute tillsammans .. och för det andra så nämns det inte ett piss om någon Specifik unge heller .. utan bara att både jag och S inte gillar eller vill ha barn .. dom är nasty .. och så är det bara .. svårt att förstå det eller ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0