Anonym



Jag tar inte åt mig ett dugg av någon som inte kan stå för vem den är, tycker det är så patetiskt att inte kunna stå för vem man är om man ska gnälla på folk .. :)

och vadå sluta bråka med T jag säger vad jag vill och vad jag tycker precis här :) men om du nu vill veta, vilket du redan borde veta eftersom att du "vet så mkt " som du nu skriver .. så borde du ju veta att jag pratat med henne ..

men ännu en gång kan jag skriva det .. jag tycker bebisar är äckliga .. och det står jag fan för ! jag har aldrig sagt att Ts unge är äcklig .. det står inte någon stans så jag förstår inte varför hon tar åt sig så mycket utav det : )

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Jag tyckte också att bäbisar va äckliga innan jag fick en egen.

De är inge fel me de, alla tycker vi olika, hur skulle världen annars se ut? :P

2009-08-14 @ 11:59:18
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0