Angry ..

Hur fan kan någon som inte ens känner mig .. sitta och säga att jag grinar över Wrede ännu .. han grät jag knappt över denna gång för tusan .. jag insåg väldigt snabbt att det inte var någon idé och gick vidare med mitt liv .. och VIDARE har jag verkligen gått !!

Det fanns anledningar till att han och jag inte funkade som ett par .. och tack vare dom .. så behövde jag inte gråta eller vara ledsen över honom !

den delen av mitt liv är över föralltid och jag är inte det minsta ledsen över det .. jag är glad jäkligt glad åt det han och jag hade .. och även att det är över .. för jag är en helt annan människa nu än vad jag varit !! tack vara honom !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0