090831



Knappt sovit något inatt .. vilket inte alls känns vidarea bra, men jag antar att jag måste börja vänja mig igen med detta .. att ha någon brevid sig ibland men oftast sova ensam .. ursha jag gillar det inte .. vill ha sällskap i sängen konstant ja ! känns ju så mycket bättre så om jag får säga det själver ..

Har ju endå varit vaken ett tag nu .. mamma och jag har kollat mitt socker och lite sådant nu på morgonen .. jag har nemerligen fått för mig att något måste vara fel på mig gällade mitt socker .. för jag har kissat så otroligt ofta under helgen och så .. men nej .. direkt när jag vaknade så låg det helt perfekt .. och två glas saft och en timme senare så ligger det lika perfekt .. men jag har hunnit kissa en ca 7 ggr på en timma .. vilket inte är OK ..

Ska ta och leta reda på min grej till kameran så att flera än jag kan få ta del av helgens bravader och grejs .. måste även som jag nämnt tidigare städa undan här eftersom att en viss stökar ned och har sig så fort den är här .. har massa påsar överallt känns det som .. -okej 3 st- men endå .. pärlor har jag på nästan hela golvet så det blir ju att dra fram dammsugaren och åtgärda det problemet snarast hah
Sedan efter det ska jag hoppa in i duschen och åtgärda mitt lilla fågelbo på skallen tror jag minsann haha ..sedan ska jag skutta ut och sätta mig i värmen och ringa/smsa runt .. speciellt till GriiIiS <3 hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0