090824



Helgen har passerat .. den har varit jääklans bra den .. hihi har byggt pärlplattor med Gugge och lekt med Sääbii Mobbat Simone och Myst med Carnie .. hiih

Fredagen- Gugge ringde och väckte mig och skrek något om Buffe .. haha så jag hoppade upp ur sängen och rusade in i duschen gjorde mig klar för start och åkte in mot staden haha .. åt mat och sedan blev det bussfärd med Gugge hem till Simon för att hämta hans bil .. sedan bilfärd hit .. kollade på halva dunderklumpen typ hha ..sedan blev det mera bil .. in mot stan och runt i cirklar typ .. tills vi kom på att det var citygross vi sökte efter haha .. så vi åkte dit och jag blev som barn på nytt hittade massot mer med Hello kitty saker hihi .. på barnavdelningen .. vi sökte efter pärlor och plattor med hittade ingen lycka där ..
Hem till Gugge med Cola och gottisbröd haha .. byggde med pärlor och härjade runt .. vid halv nio typ gick jag mot stationen för att möta Carnie .. satt och pratade med honom ett tag ute medans det regnade som tusan .. sedan upp till gugge igen och bygga mera .. Heeem och sova senare :D hiih

Lördagen-  Umgås med Carnie ett tag på stadens torg och gator .. sedan leka med Sabiina .. efter ett tag återslöt sig Carnie till oss hiih Mobbade honom lite för att vara osocial .. menar vem sitter och håller på med mobilen hela tiden liksom .. haha inte jag och sabiina i varje fall HAHA hem till mig .. äta mat lagad av lillebror .. sedan slappa på det .. trycka i oss glass i lass .. sedan in till staden igen och säga hej till Simone och Cassandra på subway hehe ..Sedan hem och sova med en full tokis..

Söndagen- Vaknade här hemma .. rätt utvilad tror jag nog allt att jag var haha ut och mötte Gugge och fick min hellokitty som han bydde åt mig på fredagen :D hiih .. sedan när jag gick ut kände jag hur varmt de var ute .. så jag tvingade Carnie upp ur sängen och ut på äventyr .. åt glass .. gungade och härjade runt .. åt mat och sådant med :o ojsan duktigt av mig de hihi spelade kubb med Sabiina mot kvällen och lite sådant .. åkte in till stan vid halv elva .. då Hans tåg hem gick klockan elva .. tråkigt värre .. inte mys att åka hem till en tom säng säger jag bara .. :o



 jag saknar dig redan 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0