090818

spenderade kvällen igår med Köttbullen filmen walk the line och öl hehe :D riktigt soft och härlig kväller var det !

Inte sovit ett dyft inatt .. har bara legat och kliat mig och kännt mig ensam som tusan .. fick i varje fall prata med en söt tok igår innan den somnade .. och imorse innan den började jobba :D hiih


Men har fått mycket saker uträttat idag i varje fall .. hihi .. har ringt till 3 och pratat med dom .. ska få hem några papper och sedan så ska jag skicka tillbaka mobilen för tydligen så kunde de vara något fel i mjukvaran sade killen jag pratade med ..
Efter det har jag varit ned på arbetsförmedlingen och rett ut lite saker och sådant ..
Hem till pappa .. hämtat W cykel .. pumpat däcken på den .. eftersom att dom varit urpumpade så att ingen ska cykla på den haha ... varit till kiosken köpt frimärken .. postat "brev" lämnat cykeln .. ringt till hälsocentralen ..
och nu ligger jag här och väntar på att min doktor ska ringa upp mig .. eftersom att de inte blivit bättre utav salvan och de som jag hållit på med i helgen .. inte ett dugg bättre .. tycker nästan att det har blivit sämre ja .. ><

Efter att jag pratat med doktorn ska jag väl .. hm .. skriva ett dussin sms till varenda människa som får sms av mig typ haha .. och kolla på någon film :D äta popcorn dricka päronsaft .. bära ner alla mina vattenglas som jag lyckats samla på mig under dagen här .. haha .. det står 4 vattenglas på mitt nattduksbord .. och de är bara under dagen .. varje gång jag gått ned har jag haft med mig ett nytt glas upp haha .. inte så jäklans smart kanske men endå :D



Kommentarer
Postat av: köttis

riktigt trevligt vare:D ska göras om !!!!!!!:D<3

2009-08-18 @ 17:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0