Tandis Tandis Tandis



Denna gång tand tandläkaren och inte käk tandläkaren som de var i fredags ><

Vädret är KASST ute.. vart tusan tog våren och solen vägen ? detta gillas inte .. inte alls ..

sitter här nu ja och dricker cola och knapprar på datorn .. ska snart börja göra mig klar för att besöka tandis som sagt .. har ju bara fått vänta sedan i typ oktober november på denna tid .. det är ju helt sjukt hur länge man får vänta på tandis om man råkar vara lite rädd för dom ..

Senare idag ska jag nog leka med Gugge .. får se om det blir så .. eller om jag får en diss .. det är ju ganska vanligt när det gäller honom det .. måste även träffa W lite granna .. han måste skriva ut lite Cv och Pb till mig .. så att jag och Nina kan göra valbo osäkert hehe ..

Har massor med saker jag ska hinna med känns det som .. men ingen tid alls ..
Menar jag ska hinna till tandis , vara med Ggr , skriva om Cv och Pb , Leka med Nina , träffa W , färga håret .. och allt hellst idag och imorgon .. ursha .. har mera saker att göra .. men orkar inte skriva meeeeera .. ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0