Senaste tiden ..



På senaste tiden har det inte blivit allt för mkt uppdatering från min sida om man säger som så ..

jag har helt enkelt inte haft lust .. jag har gjort andra roligare och viktigare saker än att sitta och knappra in saker och ting i bloggen ..

Bland annat har jag shoppat lite smått och gott .. typ ett par gula snygga jeans oh sådant .. jag har även klippt lugg kände att jag behövde en lite förändrig .. eller en stor sådan kanske jag ska säga ..


dagarna spenderas ensam och kvällarna mestadels med W framför tv spel .. haha båda två har blivit helt sold på


Kommentarer
Postat av: You like?

Hejsan. Skicka ett mail till mig med vilken design, "Bloggnamn", texten under bloggnamnet samt 1-2 bilder så ska jag fixa. mvh K

2009-05-04 @ 12:45:29
URL: http://ulike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0