Runt denna tid förra året ..



skrev jag detta .. och jag kan ju säga såhär .. när jag läser igenom detta känner jag precis den smärta som jag kände för exakt ett år sedan :'(  jag mår inte ett dugg bra .. verkligen inte känner inte för ett piss .. och allt detta för en SPEGEL ... en jävla spegel .. som är trasig .. och nej det är inte över att den är trasig som jag mår dåligt .. över just sättet som den gick sönder .. om ca en månad är det ett år sedan den gick sönder .. och det är ungefär samma tid som mitt inlägg som står nedan publicerades i min dåvarande blogg..


"Hur kan ett jävla sms få mig att bli så depp :(
Lurar jag mig själv eller vad är det här ? .. nej så är det väl endå inte ..
jag känner ju inget .. men varför blir jag så ledsen över ett sådant sms ..
kan inte sluta tänka på det .. jag blir helt galen .. vill bara lägga mig ner som en liten boll och bara grina ..
vet inte alls vad jag ska ta mig till .. börjar jag bli galen eller vad är detta ? hur ska jag lyckas.. allt var ju så bra ..
hela veckan har jag varit glad och på topp .. nästan fast att jag har varit på topp .. det är inte din förtjänst bara ..
men lite .. för det är klart jag mår bra när jag har någon att umgås med .. :)
men allt har liksom varit bra denna vecka .. förutom att jag har saknat Lindan något enormt ..
ringde henne idag och det kändes som att jag inte pratat med henne på flera månader .. :o
och hur ska det gå när hon lämnar mig då? :( Gash jag vill inte tänka så .. nu blir jag ju mera depp bara .. :(
FanFanFan varför låter jag mig själv göra sådana saker ? Fy fan nej jag orkar inte .. jag gör verkligen inte det ..
jag vill inte mera .. vill lägga mig ner och aldrig vakna just nu känns det som ..
varför kan jag inte få må bra hela tiden för ? .. varför kan jag inte bara få må bra ..
så bra som jag vill må ! det är ju viktigt att må bra .. det tycker jag ..
så varför ser jag bara inte till att må hur bra som hellst ? .. varför är det så svårt ? jag vill ju så gärna .. !
syns inte det ? .. jo det är klart det gör .. för jag är bra .. jag är duktig.. ingen ser .. ingen vet .. och det är bra ..
 allt är bara ytligt . Det är lätt att gå med ett leende och det är lätt att skratta ..
bara det behövs så är det hur lätt som hellst .. tänk för att det vet jag ! Jag vet även att just du kommer läsa detta..
och kan därför passa på att fråga .. varför gör du såhär ? varför gör du mig så illa ? vill du inte att jag ska må bra ?
njuter du utav detta ? jag vet även att jag kommer få ett svar .. men inte här .. det är bra .. något som kan vara bra ..
Nej nu kanske jag ska sluta vara så jävla emo .. sluta tycka så synd om mig .. för det är det väl endå inte ?
mina patetiska jävla bortskämda ilands problem är väl inget att hänga upp sig på .. eller ?
för det är väl precis vad det är ? patetiska problem ..
för alla ser väl på mig och känner mig så pass att folk vet att jag inte har några som hellst problem ..
mitt liv leker eller hur ? :/  "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0