Magsjuk

Har legat i sängen / Soffan hela dagen och bara varit död .. har tagit mig fram och tillbaka mellan toan och dessa två ställen .. bara mått allmänt pyton och kräkts hela tiden .. har feber och skakar som ett svin .. äter jag något så kommer det upp lika fort .. :/ inte direkt något som känns så Jippie kan jag ju lova ..

..Och imorgon ska man till sjukan .. mamma har ringt och hört .. eftersom att det är "vinterkräksjukan" som går .. men nej inte slipper jag heller .. måste upp dit endå ... och så ska dom sno mitt blod.. >< åååh jag vill inte ..
Längtar dock tills den 27de .. så jag kanske får någon klarhet i vad det är för jäkla fel.. och om inte annat kunna utersluta vissa saker och ting..

Ska återgå till att inte göra något alls nu utom att frysa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0