Lever ..

'

Tjolahopp..

Jomenvisst jag lever .. visst gör jag det .. men fan inte mår jag bra heller .. känns som att allt ska rasa samman över mig .. som att inget betyder något alls längre .. och jag har ingen aning om varför ..  vill bara lägga mig ned och grina för att allt är så värdelöst och allt gör så ont .. varör är inget bra längre för ? Varför vaknade jag ens denna dag .. säg mig det snälla någon .. för jag vet fan inte .. Nej tänk för att jag inte gör det :/ ursha ..

Ska ta och lägga mig ned och kolla på Fast and the furious nu .. första filmen .. setta alla och dom är toppen .. såg den senaste i lördags på bio med W .. träääävlans .. men alla är ju kanon så .. hiih ..ska lägga mig och glo och hoppas på att mina pillz kickar in snart .. annars dör jag nog !

Var trevligt i valbo med Nina .. åt på donken snackade en massa strunt och annat .. och lämnade in några CV:n hihi .. kan ju hoppas att det blir något napp .. annars blir jag lite ledsen allt .. ursha..

nej nu säger mina händer emot för mkt .. det går helt enkelt inte att skriva mera .. då får jag amputera händer sedan ..

Hörs .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0