..



Skriver inte här allt för ofta längre .. har ingen ork .. ingen lust ..

Fick jag som jag vela skulle jag inte ens kliva upp ur sängen på morgonen .. jag vill bara ligga där och känna lugnet .. bara ha det tyst och lungt .. bara vara ensam .. kan inte allt och alla bara låta mig vara ? jag orkar inte med folk just nu .. det är för ansträngande .. för jobbigt ..

ska vara hundvakt åt Nalle med W idag .. och ut och gå .. om min kropp pallar det .. :o eller ja självklart blir det en prommis för nalle .. men om det blir något mera återstår att se ..
ursh jag vill bara lägga  mig ned och dö typ :(

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vilken fin blogg du har!

2009-04-28 @ 10:11:29
URL: http://edgeofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0