Today ..




Var först på något möte hos call up .. får se hur det blir med den saken ..

Sedan hem och ha lite bråk på äääääääämääääsäääään .. inte allt för kuligt
Ner på stan med cicci för att möta Emma !
gicka runt överallt .. precis överallt .. för att leta prylar till halloween .. jag vet fortfarande inte vad jag vill vara antingen ska jag vara Sekreterare , Ängel/älva/prinsessa , cowgirl , katt ! har ju lite olika alternativ att välja mellan .. men så har jag förhoppningsvis två dagar med hhi kan ju bara hoppas på att det blir tvådagars .. för fy fan vad skojj !!

efter stan så åkte jag och cicci hem till mamma .. och vad som hände och hur jag mådde där behöver inte ens nämnas.. för det är inget jag är stolt över så att säga .. men tjaaaa..

Efter mamma åkte jag hem till tryggheten och lagade mat ... och pratade lite .. duchade .. muppade mig vid datan .. W gick och lade sig ganska tidigt .. klockan var fan 9 när han lade sig .. och han säger att han är sjuk -host host- han har snorat lite idag .. om det är något jag avskyr mera än lögner .. är det nog killar som är Sjuka så fort en kille nyser så är han dödssjuk.. men tjaa .. jag är inte ett dugg sjuk enligt W .. jag som äter pencillin , slemlösande , en jävla massa alvedon , smärtstillande , och tradil .. nej jag bara fejkar och är inte ett dugg sjuk enligt honom .. jag som sitter vaken i sängen hela nätterna , jag som hostar varbollar oh blod ,, nixx jag är den friska utav oss två jag .. kul att höra va .. men tjaa så är det med dessa Mesiga killar allt ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0