Tjuvlyssnat.se




Två killar ~16 snackar om World of warcraft.
Kille 1: Har du hört att på det där nya, Wrath of the lich king, så ska man kunna ha motorcyklar och sånt?
Kille 2: Ja, helikoptrar också.
Kille 1: Det blir ju värsta overkligt när dom lägger in sånt. Liksom ofta en Orch skulle köra motorcykel.
Kille2: mm, precis


HAHA..


Systembolaget, Karlskrona

En kvinna ~50, ställer fram en korg full med ölburkar vid kassan. Hon tar fram en burk och lämnar över den till kassörskan.
Kvinnan: Det är 20 stycken burkar. Jag har räknat och kontrollerat.
Kassörskan läser in burkens streckkod och skriver in 20 stycken. Kvinnan betalar, tar med korgen och börjar lasta ner burkarna i påsar. Bakom kommer en kille ~25, han lägger upp sin korg med 6-7 ölburkar och sträcker fram en burk till kassörskan.
Killen: Det är 2 stycken burkar. Jag har räknat och kontrollerat.



HAHA.. jag har verkligen inte något liv .. känner jag ..


Btw .. 1- 2 mellan brynäs rögle xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0