Storhandlat..



Kom hem för ett litet tag sedan och till min lycka så var min blogg färdig :P hiih .. Wiiiiho .. Tackar och Bockar Rickard , detta gjorde mig glad !

Har varit och storhandlat och fixat något med x-boxet så att W kan spela brända spel eller något .. tror det var så i varje fall , är inte så insatt i detta där.. nu har vi i varje fall en proppfull frys , en hel städad lägenhet, ny mat åt hugo , en nöjd W , en glad Mig .. så då är väl allt typ perfekt då ? eller ? hehe

Det som inte vart så bra eller fullt . de är kylskåpet .. förstår inte hur vi lyckas .. hur mkt vi än handlar ..  så är det nästan aldrig saker i kylen ., hm .. hur lyckas vi då ? har vad tusan gör vi för fel ? hih

nu idag så har jag mestadels råkat ut för olyckor och städat lite , diskat .. och suttit och muppat mig på msn som alla andra dagar .. jag borde ha tvättat, och jag borde ha skrivit mina cvn men ikke .. det är mycket som man borde göra . som man inte gör ... varför är det så ?

detta är typ mitt första riktiga inlägg på Blogg.. på väldigt länge .. typ våren 2007 var väl sista gången jag skrev något i min gamla blogg.. för efter det så tog jag ett uppehåll och böt till Nogg... som jag då tyckte var så himlans bra .. vet inte hur jag kommer tycka om blogg nu .. men jag hoppas att jg gillar det .. nu när jag har en finfin design på den hihih .. då blir det ju lite roligare att skriva när jag vet att det som jag skriver ner hamnar på något snyggt hehe ..
Tusan så mkt Gojja det kommer nedklottrat nu .. men men sådan är jag .. känner mig inte på helt topp humör idag .. men inte heller på sådant dära gnälligt jobbigt humör som jag brukar kunna vara på när jag skriver heller .. hihi och det är väl endå ganska bra eller ? hm ... aaaja ska väl sluta skriva .. vet ju knappt vad jag bubblar om ..

Tänkte bara säga .. att nu alla som bubblar om att jag ska ha blogg istället för nogg.. borde väl vara glada nu ? ^^ hhe

Hejdå..

Kommentarer
Postat av: Linda

SNYGG!! ge mej? :)

2008-10-08 @ 01:10:54
URL: http://lindan1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0