Resa ?



Suttit och skrivit lite sms med Kristin just nu .. hon har gett mig en rejäl tankeställare .. hon menar att jag är ung .. att jag borde vara ute och resa att jag borde leva mitt liv .. men gör jag inte de ? om jag inte lever mitt liv .. vems liv lever jag då efter ? för det måste ju vara så ..






Saknar sommaren .. saknar tiderna fär något år sedan .. då jag inte behövde ta speciellt mycket ansvar, då man bara kunde flyta genom livet .. en till sak jag saknar är .. mitt blond hår .. kolla på bilden.. så blond vill jag vara igen ! men det går inte .. jag prövade i somras .. och jag trivdes inte alls i blont hår då .. vet inte varför .. men endå så saknar jag det och vill ha det tillbaka .. men men .
Harnäs för något år sedan ..

Kommentarer
Postat av: Linda

Hanna! Nyårsplanering ;D Kolla Saras blogg! Vill du gåå? :D

2008-10-08 @ 19:07:31
URL: http://lindan1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0