Relationer




Relationer är något komplicerat något svårt .. något som inte alla är "cut to be" inte med mig i varje fall .. att ha en relation med med är ett heltidsjobb .. och då menar jag inte ett 7-4 jobb , inte heller ett 10 - 7 jobb .. utan att hårt heltidsjobb .. utan semester dagar .. ett jobb som man ska ägna sig åt 24/7 om så behövs .. annars är man inget att ha enligt mig .. visst jag har många ytliga "kompisar" dom har inte lika höga krav .. men vill man komma in innanför min lilla bubbla .. så måste man kämpa , man måste vara tillgänglig 24/7 som sagt .. är man inte det så passar man inte .. då slängs man bort .. för vad ska jag med detta folk till ? folk som inte lägger ner hjärta och själ för att vara med mig ? Nej man ska vara med mig helhjärtat .. om man nu vill vara med mig .. om man nu vill ha en relation med mig .. annars får det allt vara ! jag behöver ingen som inte bryr sig .. om jag inte passar så SKIT i det då !!

Jag säger som jag och många andra sagt .. och jag vet att det är sant .. antingen så ÄLSKAR man en HANNA .. eller så HATAR man en HANNA.. det är bara att välja det ena eller det andra .. något mitt emellan det passar sig inte .. det duger inte för mig .. jag vill inte ha några halvdanna människor i min närhet

Detta gäller alla relationer .. precis alla ..

Nej nu ska jag ner till tvättstugan och försöka sluta upp med att grubbla över detta .. över varför dumma människor som endå inte tänker gå fullt ut ens försöker ? .. tror dom att jag ska sänka ribban för dom som inte klarar av att hoppa över ?

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Emma

Mycket bra skrivet hanna <3

2008-10-29 @ 16:06:21
URL: http://emmamagdalenasara.blogg.se/
Postat av: Natha

Men va? hur då? ja fattar ju inte alls hur de där går till :D haha!

2008-10-29 @ 18:03:36
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0