Orkar inte ..




klev upp vid kanske halv 8 idag... snälla Dennis ringde och väckte mig xD hihi .. klev upp cyklade iväg till tandis .. blev undersökt haha .. sedan fick jag cykla hem igen i spöregnet ..kommer hem helt dyngsur och med en ny tid tills imorgon ..
så imorgon ska jag träffa Jorma kl 9 30 , tandis kl 11 och sedan möte med Ica i sätra kl 13

Ouff jag pallar inte ..


Flygvärdinnedieten:

Dag 1:
frukost: 1/2 grapefrukt, kaffe/te utan socker och mjölk.
lunch: Tonfisk, grönsallad, tomater utan dressing.
middag: 2 hårdkokta ägg, haricots verts, 1/2 grapefrukt.

Dag 2:
frukost: Banan, kaffe/te utan socker och mjölk.
lunch: Tomfisk, grönsallad utan dressing, 1 glas tomatjuice.
middag: Banan. Kokta eller råa haricots verts.

Dag 3:
frukost: 1/2 grapefrukt, kaffe/te utan socker och mjölk.
lunch:  grönsallad utan dressing.
middag: GRillad Kyckling, skållade tomater, 1 glas katrinplommonjuice.

Dag 4:
frukost: Banan, kaffe/te utan socker och mjölk.
lunch: 2 hårdkokta ägg.
middag: Grillad Kyckling, grönsallad, tomater utan dressing, 1 glas osötad ananasjuice.

Dag 5:
frukost: 1/2 grapefrukt, kaffe/te utan socker och mjölk.
lunch: Tonfisk, grönsallad utan dressing, 1 glas tomatjuice.
middag: Squash och blomkål. Kokta eller råa haricots verts
.


Häänii ska testa detta.. någon som hakar på ? hihi ..


Kommentarer
Postat av: S

Noway fyfan vad äcklig mat. :P

2008-10-16 @ 11:54:50
URL: http://truecolours.blogg.se/
Postat av: Linda

och hur går det då? ;)

själv har jag ätit mcdonalds + burger king idag! haha GOTT! ;P

2008-10-18 @ 23:28:24
URL: http://lindan1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0