Nattbussen från skutskär 01;13 fredag lördag !



Fredagen började med att jag Baaaaajkade ner till BR och lämnade in ett cv .. sedan var jag hemma lite granna och fixade mig trökade som vanligt .. ända tills W kom hem .. vart det lite roligare .. fixade mig mera ... cicci och det resulterar till ännu mera fix .. sedan bär det av med cykel ner till stan för att möta Jocke , Musen och Dennis .. för lite föda som införskaffas på Donken .. sedan vandra runt lite för att sedan slå ner massa käglor på bowlingen hihi.. jäkligt roligt de !! 
Måste ta och göras om .. Efter bowlingen blev det att sätta sig på bussen och åka äääääända till skutskär för att spela lite Viva pinata .. som jag inte fattar varför .. då det bara är jag som tycker det är skojj och fattar hur man gör .. och jag kan lika gärna spela det här hemma i vardagsrummet .. ^^ men men .. är man trevlig så är man ..självklart så är skutskärsbor så värdelösa på bussar att jag missade sista bussen .. så pappa fick snällt komma och hämta mig .. det gjorde han så gärna .. åkte runt lite med han och pratade.. åt max .. oroade mig för W som inte hade sin mobil .. som den perfekta flickvännen JAG fick åka och hämta vid 3 på natten hos swebus x.X väl hemma hittade jag honom hel däckad vid databordet hehe..


Lördagen .. tjaa.. vad tusan hände då ? på dagen alltså ..

Aah just ja .. vaknade .. letade hockey biljett.. åt ciccis kompis .. sedan tog jag bussfan hem till mamma och fick lite kläder insydda .. och knappar tillbaka satta .. duschade .. fixade mig .. och sådant .. sedan kom W och hämtade migoch cicci .. sjutsade oss till Läkerolen .. var där typ 1,40 före match start .. lite segt då .. men men .. det fixade sig .. hiih ..
Hockeyfesten var ju där .. jävla sug supportrar .. dom SUGER ..
vi förlorade .. Toppen på listan förlorade mot Botten på listan .. kul Näääe fan heller
Efter hockeyn gick japp ni läste rätt .. GICK jag , cicci, musen och dennis till max för att inta massa onyttig föda !
sedan vidare till brynäs .. så att jag fick duscha och så .. Dennis tappade OFC bort sin mobil så att vi missade 22 bussen till skutskär .. så tjaa  fick vandra ner på stan och äta lite på donken medans vi väntade på bussfan haha .. aah just ja .. måste sett lite roligt ut när 3 pers två killar och en tjej susade ner från brynäs på en cykel . och gissa vem som trampade ? haha jo jag o.O hihi .. kom tillsist ut till skutskär .. spelade lite pinata idag igen och sådant ! tog bussen hem och datanördade lite.. tills W kom hem för då sov jag !!

Idag får vi allt se vad som händer !

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA FÖRLÅT :D Jag är en skam för kvinnofolket x>

2008-10-26 @ 13:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0