Love?



Cicci tror på mig hon .. !



Cicci - säger (20:37):

haha precis !

Hanna säger (20:38):


hallå liksom det är WREDE

Cicci - säger (20:38):

mm, det är ju det

Hanna säger (20:38):

tror någon att jag ärligt släpper han ?

okej om han blir tjock och ful haha men inte annars eller om lågan skulle slockna totalt ..

Hanna säger (20:39):

men än så längre brinner den ganska bra

denna låt gillar jag ..

Cicci - säger (20:39):

jag är tveksam... även om jag vill att du ska ha ett eget liv också medans du är ung o det vet du för jag tror säkerligen att ni kommer hålla ihop men jag skulle tycka det vore roligare om du kunde sticka på resor lite hipp som häpp med mig för jag vet att är du borta någon vecka så är ändå tommy bestånde

Cicci - säger (20:40):

även om lågan slocknar kommer ni vara "livskamrater" haha

Hanna säger (20:40):

^^ hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0