Kladd kladd och kladd



Pratade med mamma tidigare ikväll ....

och bara för att mamma och hennes mamma inte kommer bra överenns .. bara för att min mormor enligt min mamma inte är klok på en fläck i skallen .. så kanske jag inte får någon jul. . nej jag kanske tvingas fira jul hemma med -HOST HOST - Mamma -HOST- Pappa .. och Lillebror .. hallå någon som inser hur hemskt det låter .. Linda Heeelp me .. du vet hur jag menar .. du vet att det inte kommer gå om detta fyrtal ska fira jul ... menar pappa har inte varit med på något år och firat .. så varför nu .. ? varför inte låta mig åka till min mormor och fira jul ? nej istället kommer jag typ få sitta och äta köttbullar och prinskorv ensam på mitt rum eller liknande.. herregud .. palla ? nej fan heller .. bara för att min mamma inte vill.. så Förbjuds jag ... ja ni läser rätt .. jag Förbjuds att åka till min mormor och fira jul..hur sjukt låter inte detta ? I mina öron låter det helsjukt i varje fall...

Fast samtidigt så är det väl av en bra anledning som mamma tvingar oss att bojkotta julen ..min moster och hennes man .. skiljde sig .. och några år senare .. gifte hon om sig ..förra året tror jag att det var kanske.. men i varje fall .. och kan ni folk gissa vilka som fortfarande firar jul med oss ? .. okej dom har alltid gjort det .. och sådant .. dom är bra vänner till familjen .. men bara för att dessa firar jul med oss .. så bojkottar min moster julen .. och hennes nya man .. mina och nu tänker även min mamma tvinga oss att göra det .. herregud.. jag känner att jag nästan kan gå och bli jehovas eller liknande .. får jag ingen jul så dör jag .. :( fan ska man göra utan julen ? .. jag satt igår och sa till Dennis att jag älskade julen ,.. och nu kanske jag inte får någon .. meen peppar peppar ta i trä .. det är två månader kvar .. det hinner ändras eller hur ? visst hinner det ändras .. det är väl klart att det gör ? .. hm ..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hanna ! Läste nånstans att du bor på brynäs ! det gör ju jag med ... vart på brynäs? vi kanske är grannar ?;)

2008-10-14 @ 08:21:04
Postat av: Linda

Oh no! Jag måste komma o rädda dej! Vilken tur att jag är hemma då :D <3

2008-10-14 @ 15:06:00
URL: http://lindan1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0