Ilska..




Åååååååh .. blir toooookig .. jag förstår mig inte på vissa människor helt enkelt. .. varför finns dom ? vad gör dom här ? jo dom klampar runt och förstör för oss som vill ha trevligt här i livet med sina elakheter och diskutioner .. visst .. ja har inget emot en trevlig diskution , men när det går i överstyr , när folk försöker förklarar för en hur fel man har .. då blir jag jävligt less..

som i den jag hade nu .. en kille påstår att man föds till sin sexuella läggning .. var tycker ni ? gör man det ? eller utvecklas inte den under åren ? det tror jag i varje fall.. det som är de lilla roliga är att han sa först att om man får för mkt utav sin mamma så blir man homosexuell.. men sedan när jag sade något om omgivningen och uppväxten dumförlkarar han mig och säger att jag är dum som säger så.. och kommer med frågan .. så du menar att om du har två flator till föräldrar blir du homosexuell ?`det kommer ifrån han .. som nyss satt och sade att det precis var så .. hallå hur tänker människor ?


Och Natha .. om du vill så kan jag hjälpa dig att vara riktigt elak mot den vidrigt fula Melissa..

Kommentarer
Postat av: Linda

GG i måndags vet jag inte, dom visade ett gammalt avsnitt :( taskigt!, Yees it does!! :)

2008-10-08 @ 22:20:37
URL: http://lindan1988.blogg.se/
Postat av: Natta

Haha du är underbar :D Men jag har lovat Swing att lägga ner nu :(



Men de där med läggning jag tror man föds till de man är faktiskt :O Lika som att killar är killar och tjejer är tjejer. Vissa säger ju att om man uppfostrar en tjej som en kille så blir den kille t ex. Men sen har man ju läst om typ en flicka som fått ett flygplan och lagt den i docksängen och tagit hand om den osv ;>



Tror de är samma med sexualitet men jag vet inte :O

2008-10-09 @ 12:59:37
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0