Heldepp..



Har varit en helkass dag eller ja kväll egenterligen för mig idag .. känner att jag inte riktigt orkar med .. vill bara lägga mig och försvinna .. återgå till mitt grinande .. det var så skönt att sitta där helt ensam och bara låta tårnarna falla medans man lyssnade på Fall out boy .. satt i typ två timmar och bara lyssnade och kände dom salta tårarna stilla trilla nedför kinderna på mig .. känna den salta känslan mot kinden .. det var längesedan nu .. men detta behövdes verkligen ..men som sagt det är slut nu  finito.. finns inte mera ..


nu har jag i varje fall kommit på lite bättre humör .. W sjutsade hem mig till mamma så jag fick prata lite och hämta min älskade jacka .. så nu slipper jag frysa ..sedan åkte vi en sväng förbi hans föräldrar .. blev gladare där .. går inte att vara annat än glad när Nalle kommer och viftar på svansen .. hihi .. kollade på lite hockey medans W oh Stefan kollade på lite däck..dags att skaffa vinterdäck nu ju .. menar snön kommer nog snart .. i varjefall halkan .. xD drog förbi Sabina en sväng sedan .. och hämtade lite saker .. känns inte som att det kan ha varit allt men men.. en sak vet jag att den inte var med .. och det är en utav mina mp3er .. men men .. som sagt det är finito nu .. fick även min vinterjacka .. som jag alltid tyckt varit för kall för vintern .. men hejhopp vad någon tvättat sönder den då .. aaja får se hur jag gör .. köper kanske en ny vinterjacka och har nu innan snön kommer .. eller så har jag denna .. hm.. eller så åker jag helt enkelt hem till mamma och hämtar en till jacka.. jag har ju somsagt ett antal xD
Nog om jackor nu ..


Ska muppa mig lite på msn .. sedan så ska jag krypa tillsängs med W ..


Kommentarer
Postat av: natta

Men :O hur bra känner du patrik?:O

2008-10-09 @ 22:13:55
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0