..




Gårdagen började väl inte på bästa sett ..

vart iväg i stress till Jorma .. och seda sjukan .. där jag låg och led , kräktes och mådde allmänt dåligt ..det jobbigaste jag gjort tror jag typ .. nej då .. men ont som fan gjorde det .. och de är inge kul alls nu .. får inte igen tänderna , kan oh får inte tugga ,..  inte skit kul ..


På kvällen så åkte jag och Cicci ut till skutskär och kollade på film hih .. lite skojj var det allt .. fast roligast hade jag allt i köket hööh.. Dennis och jag gick upp till huset för att jag skulle kissa ... var bara det att när jag kom upp så var jag inte alls kisnödig längre xD så vi satt på köksgolvet och pratade massa skiiit i typ en timma xD hiih . skojj det ..


Kollade på film och serier ap länge kändes det som .. åkte hem imorse till en helt utslagen W .. sedan en Edvall som stod oh ringde på dörren i kanske 10 minuter haha .. fick inte släppa in han före innan W klivit upp hhö

Idag blir det bomhus .. sedan får vi allt se :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0