Brustet..



Man kan inte laga något som inte vill lagas .. man kan inte laga något som redan är förstört .. det här går inte det är slut det är över .. aldrig mera det här var sista gången .. det var verkligen det .. jag låter mig aldrig mera luras utav ditt falska spel .. jag behöver inte dig längre , du är numrea värdelös för mig .. du finns inte längre.. idag är sista gången jag någonsin tänker träffa dig .. sedan är det över .. det har gått många år .. många år utav hit och dit .. men det är över .. jag pallar inte detta längre.. jag borde ha lyssnat på alla andra för längesedan .. borde ha lyssnat på alla som sagt åt mig att du inte är något att ha .. att du bara är falsk .. att du bara spelar massa spel..hädanefter ska jag börja lyssna på folk .. det ska jag .. en sak är då säker .. det blir aldrig vi igen .. det går inte .. jag mår inte bra utav detta.. men är det så konstigt eller ? du bara siter i allt .. du ska påstås vara den som ska finnas där i vått och torrt men är det så? NEJ fan det är det ju knappast.. du har inte varit där på länge.. och nu kommer du aldrig att vara där igen .. men det är lungt för som jag sa .. jag behöver fan inte dig .. och hur skulle jag kunna behöva dig ? du är så jävla elak .. du tänker bara på dig själv .. det finns inget bra med dig alls .. det här är andra gången detta år bara som jag skitter och skriver något i denna stil.. det är bara det att denna gång ska jag hålla detta ! det ska jag ..för som sagt det här funkar inte .. aldrig mera .. !!

Vi lovade varandra .. vi gjorde det .. vi lovade varandra att det alltid skulle vara vi .. att inget skulle kunna ändra på det .. men som sagt det som är trasigt är ibland inte värt att laga..

Kommentarer
Postat av: natta

BRA:D slipper jag vara ensam om att vara fläckig ;)



Haha nej de är ju sant :D hur känner du henne föresten?:O

2008-10-09 @ 18:01:54
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0