081015




Hehe.. har blivit lite halvkass uppdaterin utav mig känner jag .. vet inte varför .. känner att jag har massor att skriva .. men tjaaa jag har ingen aning om varför jag inte bara spottar ut inläggen som finns i skallen ..

tänkte i varje fall skriva att idag har jag varit den exemplariska hemmafrun som jag allt är hehe.. för jag har stääääääädat , tvättat och lagat mat .. fixat matlådor .. hela 3 olika matlådor har jag fixat.. hur bra är jag inte då ? .. tell me.. visst är jag kanon bra !!

jag är bäst .. ja fan jag är det .. känner mig på bra humör .. förutom att jag mår illa men det har inte med saken att göra .. inget kan rubba mig .. jag är på bra humör och det kan ingen stoppa ..


Tommys pappa är här nu .. ska fixa det jäkla barbordet i köket .. så att man kan sitta och äta som folk :o herreguuuud .. de har lossnat från väggen så jag är livrädd varje gång jag sitter där för att äta .. hihi .. men nu är han här för att fixa det lite hihi

Får se vad som händer och fötter för Tommy och mig ikväll .. om det blir något film mys kanske .. eller att vi sitter och nöööördar oss vid en varsin dator som så många andra kvällar xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0