081013




Måndag idag va?  antar att det är det .. vet inte rikigt .. men jag antar eftersom att Dennis satt i skolan och Wrede gick till jobbet .. och de gjorde ingen utav dom igår .. har ledsnat nu på att sitta hemma .. hoppas på att Jorma har någon trevlig nyhet till mig på fredag för detta känns färjävligt ..


Under denna vecka ska jag hinna med:

* Träffa mamma , ( måste få lite byxor insydda tex )
* Möte med jorma 10:00 Fredag
* Tandläkaren 08:15 Torsdag
* Påminna mamma om att ringa tandläkaren för att boka tid
* Umgås med Cicci
*Städa i lägenheten


Ouff.. Skoog och Edvall kom för ett tag sedan och härjar omkring här som småbarn på ett dagis .. medans Wrede sitter och spelar något tv spel .. som jag tydligen är för dum för att spela enligt honom..

ska väl försöka övertala honom att glo på serier med mig snart.. Desperate Houswifes och Entourage hehe .. Topp ju !
Sedan imorgon så är det Gossip Girl och One Tree Hill .. och på onsdag är det 90210 !! åååh jag älskar mina veckor .. så sjukt bra serier det finns att kolla på .. inte behöver man ha så tråkigt här heller .. nej nej ..

Är hockey nu med ..än så länge står det noll noll mellan frölunda och brynäs .. och Tjaaa gissa vilka jag hejjar på ? Joo men visst sörru jag hejjar på det bästa laget.. laget med samma namn som stadsdelen som jag bor på heter hihi .. Topplaget Brynäs för fan .. !! dom ligger faktist etta i tabellen .. heja heja .. låt er hållas där nu med.. vet att det är tidigt ... men vad fan .. dom är på topp .. låt våran unga målvakt som faktist ser rätt bra ut hålla detta i topp nu .. han får inte släppa in massa mål nu .. nej fan dags att visa vad brynäs går för nu .. !!


Nu ska jag Krypa upp brevid W och tvinga han till serier ..



Update..
Töck på publicera .. sekunden efter uppdaterades jag om att det inte alls är 0-0 utan nu är det 0-ETT .. så ETT NOLL TILL BRYNÄS NU !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0